jump to navigation

Totta! #4 Thursday, August 10, 2006

Posted by Sami Oinonen in brändit, status quo.
trackback

hasta-la-vista-vista.jpg
Flickr-anti jatkuu. Tässä mainos parhaillaan käynnissä olevilta Applen vuotuisilta evankeliumipäiviltä (Worldwide Developers Conference, lue: Mostly California). Apple piikittelee Microsoftin kuoliaaksipotkitulle ja mukamasuudelle kaukaisen tulevaisuuden käyttöjärjestelmälle, Vistalle. Mutta ehkä Applen kannattaisi keskittyä uskollisten kehittäjiensä hengenkohottamisen lisäksi johonkin muuhun. Kuten nimimerkki dsilverb asian hyvin kiteyttää:

Apple might be wise to spend less effort on clever marketing towards the hipsters they already have in their pocket and more effort on making their products worth using for anybody who isn’t impressed by candy-coated design and dumbed down tools so that they might increase their 5% market share. Just a thought.

Totta! Jos siis uskoo siihen että Steve Jobs haluaa enemmän kuin 5% tietsikkamarkkinoista.

[Totta #1, Totta #2, Totta #3]

About these ads

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: