jump to navigation

Anna pirulle pikkusormi… Monday, April 3, 2006

Posted by Sami Oinonen in überkuul, brändit.
trackback

chevy tahoe 2.jpgChevroletin "Tee oma mainos"-kampanja on kääntynyt täysin itseään vastaan. Tämä tullaan muistamaan esimerkkitapauksena, muttei niin kuin Chevy halusi. Citymaasturi Chevrolet Tahoen promosaitilla voi nimittäin työstää oman versionsa Tahoen mainoksista. Raakamateriaalina kolmisenkymmentä klippiä, eri taustamusavaihtoehtoja … kunhan vain kirjoitat oman aurinkoisen SUV:ta ylistävän copytekstisi. Ai jai, paha virhe. No totta kai jotkut tiedostavat kansalaiset ovat käyttäneet tilaisuutta hyväkseen ja päättäneet valistaa muita.

This SUV gets 12 miles per gallon,
releases tons of carbon every year,
that'll stay in atmosphere for one hundred years.
temperatures are rising,
polar icecaps are melting,
growing food is getting harder,
violent storms are increasing,
global warming is happening now,
what will you tell your kids you drove? …
TAHOE, AN AMERICAN REVOLUTION.

Näyttää siltä että jotkut kannanotoista on poistettu Chevyn saitilta, mutta Cnetistä löytyy kahden killerin kooste. Eikun vain kokeilemaan omia kykyjä mainoksentekijänä.

[Cnet-videot, Chevy Tahoe, via MIT Advertising Lab]

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: