jump to navigation

Heille myös Friday, April 14, 2006

Posted by Sami Oinonen in brändit, musiikki.
trackback

rs china.jpgKaveri toi Kiinasta paikallisen Rolling Stonen maaliskuun numeron, järjestysnumeroltaan #240. Pikasilmäilyn perusteella 90% jutuista on käännetty emojulkaisusta, ja loput (ja kansi) on varattu paikallisille kyvyille. Mainokset ovat voittopuolisesti länsimaista brändinäytöstä… Diesel, Levi's, Audi, Land Rover, Franck Muller.

Ihmetyttää hieman julkaisun ohut paikallisuus. Jos RS Kiina on jo numerossa 240 niin luulisi kiinalaisen sisällön olevan jo suuremmassa roolissa. Vai onko paikallinen kulttuuri täysin pihdeissä? Kumpi on suurempi paha: paikallisen kapinahengen esittely, sillä siitähän rockissa pohjimmiltaan on kysymys, vai länsimaisen hapatuksen pakkosyöttö?

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: