jump to navigation

Tahatonta ironiaa Tuesday, April 25, 2006

Posted by Sami Oinonen in brändit, mopot.
trackback

hharly.jpgHarley-Davidson brändiä on vuodesta 1979 rakentanut menestyksekkäästi mainostoimisto Carmichael Lynch. Toimiston HD-suunnitelun lähtökohta "speak to the core, let others listen in" on toiminut ihailtavan hyvin. Harlikkakuskien yhteisö, henki ja koko harlikkakultti on jotain sellaista jota millään muulla moottoripyörä- eikä pahemmin automerkillä ole. Joten on perin tyypillistä että kaikki ne muut motoristit jotka ovat tämän pyhän ringin ulkopuolella käyttävät hyvin paljon ja ehkä liikaakin aikaansa nälviäkseen harlikkakuskeja. Ei syynä ole missään tapauksessa se että muut eivät ymmärrä miten niinkin huonojen* moottoripyörien ympärille on voinut kehkeytyä sellainen uskonto. Ei tietenkään, sillä he ovat vain kateellisia, "miksei meidän merkillä ole mitään vastaavaa?"

No, minunkin on kannettava korteni jälleen kerran tähän älykkääseen ja välttämättömään debattiin. Carmichael Lynchin HD-kampanja (kuvassa) kuuluu kategoriaan "tahatonta ironiaa". sillä kuvan lippispäinen hahmo on tehty harlikan osista. No, tokihan me kaikki harlikoiden perässä viipyneen hetken ajaneet tiedämme että sinne taakse ei kannata jäädä kykkimään, osia nimittäin lentää hyvin suurella todennäköisyydellä kohta kupoliin. Heh heh…ajokausi alkakoon näin, suotuisten tuulien alla.

[The Cool Hunter]

*) tämä on helposti ja aukottomasti todistettavissa minkä tahansa moottoripyöräilylehden testilistauksista.

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: