jump to navigation

Maailmankuva järkkyy leikkikentällä Monday, May 1, 2006

Posted by Sami Oinonen in überkuul.
trackback

Leikkikentällä kuulee joskus legendaarisia keskusteluja, kuten tänään tämä Ollin (4v) ja ja Janin (5v) välinen salamasotatyyppinen ajatustenvaihto keinumisen lomassa:

J: Mulla on kahden viikon päästä synttärit mä on nyt viisi ja tänään on maanantai ja sit kaks päivää ja sitten on torstai ja me ollaan tarhassa yökylässä ja sitten perjantaina en mee tarhaan vaikka yleensä meen koska mä meen papan kanssa synttäriostoksille pappa ei tiedä mitä mä haluun mut mä saan ostaa ihan mitä vaan

O: Mulla oli eilen syntärit mä täytin neljä vuotta…

J: Mulla on uudet lenkkarit, entiset meni pieneksi, nastapohjat näät sä

O: Mulla on kanssa uudet lenkkarit mullakin meni edelliset pieneks…hei me keinutaan ihan samaan tahtiin …jalat ylös maha taakse jalat taakse maha eteen…pappa ja mamma tuli mua tervehtimään mulla oli eilen synttärit

J: Mun toinen pappa se on äitin isä..se kuoli syöpään

O: Munkin toinen pappa on kuollu se on nyt taivaassa

J: Ei ihmiset mee taivaaseen ne menee maahan

O: Mun pappa on kuollu ja se on kyllä taivaassa

J: Ei oo ei oo ei oo!!! ihmiset maatuu ja madot syö madot syö madot syö

Ollilla oli hieman ontto katse tämän paljastuksen jälkeen. Kotona lienee ollut selittämistä, että missä se pappa nyt sitten oikeastaan olikaan nyt.

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

