jump to navigation

Nuoruuden sterilisaatio Friday, June 9, 2006

Posted by Sami Oinonen in brändit.
trackback

beer is future.JPG Apple iPod. Susi lammasten vaatteissa. iPod on tuoreen amerikkalaisten opiskelijoiden keskuudessa tehdyn tutkimuksen mukaan se kaikkein "in" tällä hetkellä. Se on syrjäyttänyt ykkössijalta kaljanjuonnin (ja siihen eittämättä liittyvän spontaanin häröilyn). Vallankumouksellista. Ainoastaan kerran aiemmin bisse on kiilattu piikkipaikalta. Vuosi oli 1997, ja coolein oli tuolloin "internet".

Voi hyvä tavaton miten tylsää elämää tulevaisuuden toivomme viettävätkään. Toista se oli ennen, jolloin osattiin keskittyä olennaiseen eli rehelliseen kaljanjuontiin ja sen hienoihin estottomiin lieveilmiöihin.

iPod latistaa nuoren aikuisen elämän aivan samoin kuin eskarit ja vanhempien "ihmelapsi"-projektit latistavat lapsuuden ja Kotikatu ja Tammerkosken Sillalla keski-iän nuoruuden kaipuun.

EI iPodille on KYLLÄ elämälle.

[Yahoo! Finance: iPods more popular than beer]

Comments»

1. Reiskan elämä » Blog Archive » iPod ennaltaehkäisee vaivannäköä syvällisesti - Friday, June 9, 2006

[…] Tätä maailmaa parantavaa ja hyvää mieltä tuottavaa totuutta harmittelee Uberkuul. […]


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: