jump to navigation

Kauniit ja Rohkeat? Friday, June 30, 2006

Posted by Sami Oinonen in brändit.
trackback

ford-bold-moves.jpgFord on lanseerannut varsin esimerkilliseltä tuntuvan pr-kampanjan. Amerikkalainen autoteollisuus käy kuolinkamppailua ja Ford on päättänyt avoimesti dokumentoida sitä, miten he käyvät taistoon muuten niin väistämättömältä tuntuvaa kohtaloa vastaan.

“Transforming our business”, “Documenting the future of Ford”, “Change or Die”, uhmahenki on korkealla tarkoitusta varten lanseeratulla Bold Moves-saitilla. Jopa filmiryhmäkin on päästetty tosi-tv:n hengessä verhojen taakse taltioimaan Fordin kamppailua ja muutosprosessia: Mikä brändissä mättää? Miksi kuluttajat eivät diggaa enää Fordeista? Mikä hiertää duunaria autotehtaalla? Mikä pännii diileriä? Mikä on amerikkalaisen auton tulevaisuus? Kaikkiin näihin ja enempäänkin luvataan vastaus. Fordin ryhtiliike on mitä enenevässä määrin yrityksen sisäistä viestintää, jolla valmistellaan työntekijöitä massiivisiin saneerauksiin. Mutta kyllä kamppis vaikutta hyvältä näin ulkoakin päin katsottuna. Toivottavasti Fordilla pysyy stoori aitona.

[Ford Bold Moves]

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: