jump to navigation

Ennen ja jälkeen Saturday, July 1, 2006

Posted by Sami Oinonen in taide.
trackback

ennen-ja-jalkeen.jpg
Vasemmalla olevan alkuperäisen Stella Artois-mainoksen elinikä oli vajaat kaksi vuorokautta. Tilalle ilmestyi tulkinta teemalla “We pass the cost on to you  – Shell”. Näin Torontossa, Kanadassa. Valokuvaajalla lienee osuutta asiaan. Tapahtuukohan vastaavaa Suomessa?

[Wooster Collective]

Comments»

1. PA - Saturday, July 1, 2006

Minä en täysin ymmärrä alkuperäistä mainostakaan [vai onko siinä joku sanaleikki, jota en hahmota]. Myös Budi tapaa mainostaa olevansa luultavasti maailman kalleimmin pantu olut. Ostaako joku olutta sen vuoksi, että sitä ei osata valmistaa edullisesti?

Ei Saksassa ainakaan, sanoisin…

2. Sami Oinonen - Saturday, July 1, 2006

Stella haluaa sanoa että valmistavat oluensa todella laadukkaista ja siten kalliista raaka-aineista, mutta että se ei näy itse hinnassa. Eli haluavat korostaa että koska _todella_ ajattelevat kuluttajan parasta, ottavat sitten vähemmän katetta oluestaan. Stella antaa ymmärtää että oluenpaneminen on kutsumusta, ei kylmäveristä liiketoimintaa ja marginaalien kyttäämistä. Stella haluaa näin erottautua liukuhihnatuotannosta kuten Budweiser, Coors, Miller jne.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: