jump to navigation

Purkkavahti Thursday, September 7, 2006

Posted by Sami Oinonen in brändit, web.
trackback

Joskus blogin kommentteihin tarttuu mitä ihmeellisimpiä yrityksiä kaikennäköisiltä brändeiltä saada minut vierailemaan saiteillaan. Kuten yksinäinen puistovahti Virginiasta toteaa blogissani:

My blog is just about my day to day life, as a park ranger

Kuulostaa mielenkiintoiselta, niinpä klikkaan puistovahdin blogiin joka avautuu kirpsakankeltaisena eteeni, ja teksti blogissa paljastaakin heti, mistä on kysymys:

Not much about me, just I am a park ranger for a local park, I love my job, but I love juicy fruit even more!

Taitaa puistovahdilla olla hieman kiire, sillä blogia on hinkattu viimeksi helmikuussa. Saitilla on linkki erään purkkamerkin saitille, jolla todetaankin heti kättelyssä, että:

Wrigley’s brands of chewing gum have been a refreshing part of everyday life for more than 100 years. The spirit of innovation that has made Wrigley one of the world’s best known and best loved companies continues today, with exciting new products, new markets and new ideas. It’s the Wrigley Way.

Innovaation kalmanlöyhkä hönkii kyllä niin kovaa, että voisi purkkajätti miettiä joitain muita keinoja yleisön kalasteluun. He saivat minut kyllä käymään saitillaan, mutta ei ihan siinä alkuperäisessä tarkoituksessa.

Tai hetkinen, tässähän voi olla kysymyksessä joku megabrändien blogirämpimistä kriittisesti tarkasteleva taho. Sittenhän hän sai minut reagoimaan ja tekemään juuri niin kuten oli tarkoittanutkin. Loistavaa!

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: