jump to navigation

Ei mikään turha jamppa Thursday, October 5, 2006

Posted by Sami Oinonen in brändit, innovaatiot, musiikki.
trackback

puff-daddy-says-hello-into-a-sneaker.jpgSean John Combs aka Puff Daddy, P. Diddy, Sean John, Puff ja Puffy, tuo vanha kutuhiphop-jyrä, on viihdemaailman menestyneimpiä hahmoja. Vaikka hänellä on hieman vaikeuksia oman brändinimensä kanssa, ei se ole estänyt häntä rönsyilemästä valtakuntaansa musiikista, elokuviin, muotisuunnitteluun ja ravintoloihin, muutamia mainitakseni.

Minun käy Seania todella kateeksi, sillä kukapa ei haluaisi käyntikorttia, jossa lukisi hänen webbisaittinsa tapaan:

THE CEO
THE DESIGNER
THE ENTERTAINER
THE HUMANITARIAN

Kakki täydellisen renessanssimiehen ominaisuuksia. Ehkä joku päivä minäkin voin ylpeillä kirsikkapuun lastusta tehdyllä käyntikortilla, johon on kultaisin kirjaimin poltettu nuo sanat. Lisäisin listaan ehkä vielä pari attribuuttia:

THE MAKER
THE ORCHESTRATOR

Sean ei ole turhaan ansainnut valtavaa omaisuuttaan. Hänellä sytyttää erikoisen hyvin, sillä hän on mm. värvännyt faninsa oman levy-yhtiönsä Bad Boy Recordsin artistien promoamiseen. Fanit voivat liittyä saitilla i-Squad- streat-tiimiin, ja mitä aktiivisempi fani on, sitä enemmän hän saa “bad boy krediittejä”, jotka hän voi vaihtaa tavarapalkintoihin Bad Boy i-Squad-webbikaupassa. Mielenkiintoista nähdä, mihin tuo kaikki johtaa.

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: