jump to navigation

Täysin perätön huhu – osa 3 Tuesday, October 10, 2006

Posted by Sami Oinonen in brändit, web.
trackback

…olikin totta. Google osti YouTuben. Tottakai, koska se pystyi. Ostohuhun ensimmäisenä julkaisseesta TechCrunchin Michael Arringtonista tuli hujauksessa vuoden mediaseksikkäin henkilö ja hänen henk.koht. brändiarvonsa kipuaa nyt uusiin sfääreihin.

Uusi mielenkiintoinen luku blogit vs. perinteinen media -debattiin.

Kyllä mahtaa ensimmäisen internet-kuplan kärkimiestä Mark Cubania ns. ottaa kupoliin. Hänhän lausui aiheesta kuolemattomasti:

Would Google be crazy to buy Youtube. No doubt about it. Moronic would be an understatement of a lifetime.

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: