jump to navigation

Mies tekee mainoksen Thursday, October 19, 2006

Posted by Sami Oinonen in brändit.
trackback

sony-bravia-bursts.jpg
Tuoreessa Sony Bravian mainoksessa ei ole oikeastaan mielenkiintoista itse lopputulos, vaan se miten Sony rummutti mainoksen tekoprosessista ja sai ihmiset puhumaan tuotteesta. Hieno saavutus…

Ja tietenkin mielenkiintoista on myös se, miten videon ohjannut maineikas rockvideo-ohjaaja Jonathan Glazer on pystynyt pitämään pokkansa luodessaan tämän värien jatkuvasti purskahtelevan teletappimaailotulituksen. Mainoksen, joka tullaan historiankirjoituksessa muistamaan hienona viitauksena Monty Pythonin ja Mies ja Alaston Ase-leffan rakastelu->orgasmisketseihin.

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: