Pyhä donitsi Saturday, April 21, 2007
Posted by Sami Oinonen in brändit.trackback
Vanhemmat haluavat lastensa parasta ja tekevät yleensä kaikkensa iskostaakseen jälkeläistensä mieliin hyvinä pitämiään asioita. Ymmärrettävää.
Tänä aikana, jolloin viihde-elektroniikka muovaa lekalla käsitystämme itsestämme ja paikastamme universumissa, on suorastaan suositeltavaa, että lapset ohjataan oikean korkeaoktaanisen teknologian tielle ensiparkaisuista lähtien. Niinpä meidän sukupolvemme tulisi myöntää virheensä ja katkaista turvallinen mutta tuottamaton napauoramme maailmaan, jossa valmistajien oman edun räikeä tavoittelu on johtanut tilanteeseen, jossa kellään ei ole enää kivaa.
Viihde-elektroniikka on vaikeaselkoista, kallista ja mustaa. Yhteensopivuusongelmat, standardiviidakko ja huono sisältö ovat salpauttaneet luovuuden ja innovaatiot. Bittejä ja teknopulputusta sinkoilee vaakaan ja vinoon, on vaikea hengittää.
Pelastakaamme seuraava sukupolvi ja opettakaamme heidät Isä Oikean tielle. Maailmaan, jossa ihminen on herra talossa ja jossa viihde-elektroniikka naksuttaa nurkissa kuuliaisesti ja uskollisesti tehtäviään.
Kannattaa aloittaa pienin suggeroivin liikkein. iPop my baby on taaperoiden vaatekauppa, jossa myydään mm. American Apparelin laadukkaista materiaaleista tehtyjä potkupukuja. Niitä koristaa Apple iPodeista tuttu hypnoottinen ympyrä. Järkevä, humaani ja oikeamielinen ostos.
Herran piaksut! iPOD vauvoille. Kappas kun en aiemmin tajunnut. Tämähän menee samaan kategoriaan kuulokeliitännällä varustetun imurin tai kahvinkeittimen kanssa (ei KAIKKIEN tarvitse kuunnella sitä imurointia. Vain se, joka imuroi, nauttikoon). Nyt kakrun ei tarvitse huutaa, vaan voi kuunnella parkumistaan tai vaihtoehtoisesti muiden parkumista iPODista. Heh, parkumiskiintiö tulee kuunneltua ja vanhemmat saavat olla rauhassa.
Kiits ja hei.
Ajattelin kyllä, että jos kuunteluttaisi vaikka joitain maailmankirjallisuuden valioita äänikirjoina, niin tulisivat nekin sitten taklattua jo vähän ennakkoon.