jump to navigation

CH-CH-CH…. Friday, October 5, 2007

Posted by Sami Oinonen in brändit.
trackback

carolina-herrera-ch.jpg
Hänelle. Hänelle. Lapselle. Lahjavinkkejä kaikille oman elämänsä merkkihenkilöille.

Amerikkalainen Carolina Herrera osaa luksusbrändäämisen taidon. Yrityksen Internet-kuvastokin on linjan mukaisesti erittäin kutsuvaa ja komeanpäheää katseltavaa. Luksus, peittelemätön ylivertaisuus ja pompöösi prestiisi huokuvat pikseleistä niin että vallan silmät kuivuvat.

Comments»

1. Anna - Friday, October 5, 2007

Toivo ei ehkä pärjää ilman Herrera-nalleja. Ja kyllä äidillekin kelpais.

Marraskuussa ihmeteltiin FAO Schwartzilla kuinka huippusuunnittelijat tosiaan ennättävätkin joka paikkaan – esimerkiksi barbeille saa aika rouheita designer-asuja, eikä tonni pari kai tunnu missään, jos pikku prinsessalla on jo kaikkea… Vai keräilijätkö noita vain ostavat?

2. Sami Oinonen - Saturday, October 6, 2007

Ymmärrän jälkikasvusi pyrkimyksen hakeutua turvallisuutta huokuvien ns. megabrändien huomaan, mutta malta hetkeksi. Onko kaikki se välttämätöntänä? Ehk…ei.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: